האלוף במיל' ישראל זיו: "יואב גלנט הוא המתאים לביטחון"

    אייל ראובן No Comments on האלוף במיל' ישראל זיו: "יואב גלנט הוא המתאים לביטחון"

    האלוף במיל' ומי שהיה ראש אגף המבצעים בצה"ל ישראל זיו שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע", והתייחס למאבק של סמוטריץ לקבל את תפקיד שר הביטחון: "שר ביטחון חייב להיות א פוליטי בדומה לנשיא המדינה" | האזינו

    צילום: Revkin Fenton/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האלוף במיל' ישראל זיו לאיתי גדס וליענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "כרגע אין התקוממות של ארגון טרור, אנחנו חיים במציאות כזו שצריך רמת ביטחון גבוהה. בפיגוע האחרון היה כישלון של האבטחה, וגם צה"ל לא היה שם. במקרה חייל שהיה במקום ניטרל את המחבל, אבל צה"ל נכשל בפיגוע הזה".

    "מערכת הביטחון פועלת בצורה עצמאית מהפוליטיקה" הסביר זיו, "הצבא הוא לא גוף תלותי. החשיבות של שר ביטחון זה בהחלטות שנוגעות לכל המדינה, זה לא תפקיד שיכול להיות סקטוראלי, שר ביטחון מחליט על הרבה דברים שאנחנו לא יודעים עליהם, רמת האחריות שנדרשת ממנו היא אחרת, שר ביטחון חייב להיות א פוליטי בדומה לנשיא המדינה".

    "שר ביטחון צריך להחליט לפי האינטרס הלאומי של המדינה. לכן חשוב מאד ששר הביטחון יהיה גם אישיות מתאימה. סמוטריץ' הוא בחור מוכשר ברמה יוצאת דופן אבל הוא לא מתאים לתפקיד הזה, בעת הזו יואב גלנט הוא המתאים לתפקיד" כך זיו.

    האזינו לריאיון:



    0 תגובות